Mijn doelen voor dit jaar

16-05-2016 00:00

Iedereen heeft zijn goede voornemens aan het begin van het jaar. Vaak zijn dit dingen over gezond eten, zoveel kilo afvallen of is een keer je best doen op school. Ieder jaar heb ik ze ook weer en ieder jaar hou ik mij er niet aan.. Totdat ik mij dit jaar zelf heb beloofd om het anders te gaan doen. En geloof het of niet, ik ben nog steeds goed bezig! Ik heb een bucketlist van alle dingen die ik in mijn leven wil gaan doen, maar toch zijn er een paar dingen die ik dit jaar wil af hebben of gedaan wil hebben.
Mijn nummer 1 dat ik gedaan moet hebben is meer voor mezelf doen. Hoe egoïstisch dat ook mag klinken, dit is gewoon 1 van mijn doelen. Vaak denk ik eerst aan andere voordat ik erover denk wat ik zelf van iets vind. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat andere gelukkig en blij zijn en zet hierdoor mijzelf vaak op de tweede plek. Dit is een goede maar ook een erge slechte eigenschap van mijzelf. Dus kom maar op met dat maskertje en die film!

Ik heb vele dingen wat ik leuk vind en avontuur is hier één van. Dit jaar wil ik graag een keer klimmen, bij mij in de stad hebben ze namelijk een groot klimpark, waar je voor weinig hele routes kan afleggen. Stiekem heb ik dit al een keer met een paar vriendinnen gedaan, maar zou dit graag nog een keer willen doen!

Wow! Zij is deze zomer hot geworden! Deze woorden wil ik horen als ik na de zomervakantie weer op school kom. Ik ga daarom deze zomer de dingen doen die ik leuk vind, maar ook veel sporten! Zo haal ik mijn fit-doelen en ben ik weer zelfverzekerder. Ik ben namelijk erg onzeker over mijn lichaam en door sporten voel ik mijzelf na een tijdje weer sexy! En ik vind dat een vrouw zichzelf sexy mag noemen, dus dat doe ik dan ook , hahah
Dit zijn toch wel echt mijn hoofddoelen voor dit jaar en ik ga die halen ook!

Terug