50 weetjes over mij

25-05-2016 20:31

Niemand weet alles over iemand. Vaak denken mensen dat ze jou goed kennen, maar als je ze persoonlijke vragen stelt kennen ze je eigenlijk niet zo goed. Hierom ga ik 50 weetjes over mij delen met jullie! 

  • 1.Wat is het vaakst afgespeelde nummer op je telefoon? Ik heb geen idee! Ik luister veel verschillende soorten muziek.
  • 2.Van welk geluid hou je? De regen die op de tent valt
  • 3.Wat is één van je meest favoriete quotes? 'Cute, but psycho, but cute'
  • 4.Wat was je favoriete eten toen je klein was? Pannekoeken, zeker weten pannekoeken!
  • 5.Wat is je minst favoriete vervoersmiddel? De kinderwagen, zit namelijk niet meer zo lekker
  • 6.Welke vorm van lichaamsbeweging is je favoriet? Hockey en fitness
  • 7.Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen? Mijn kamer opruimen
  • 8.Wat is je favoriete indoor/outdoor activiteit? Survivalen, zoals klimmen enzo
  • 9.Wat is je favoriete lichaamsdeel? Eerlijk gezegd mijn borsten hahah, ik heb ze dus waarom ook niet?
  • 10.Wat is je beste moment van de dag/dag in de week/maand in het jaar?Douchen/Zaterdag/Augustus
  • 11.Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen? De tuin in een huisje in Frankrijk waar wij ooit waren.
    12.Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen? Ik zou stoppen met wat ik doe en mijn bucketlist afmaken
    13.Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn? Het verleden, omdat ik benieuwd ben hoe alles vroeger alles eraan toe ging.
    14.Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn? Op vrijwilligerswerk gaan en daar mensen helpen.
    15.Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen? Ik heb serieus geen idee! Mooie naam hé?
    16.Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen? Een vlucht boeken
    17.Als je het antwoordt op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast "Wat is de zin van het leven"? Bestaan geesten?
    18.Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan? Themafeest, voor de gelegenheid dat ik een feest van mijn ouders mag geven haha
    19.Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn? 26
    20.Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor? Barack Obama
    21.Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen? Vliegen
    22.Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen? Gevaarlijke dingen waarbij de kans groot is dat ik dood ga
    23.Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten? Elvis
    24.Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn? Als een vogel
    25.Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen? Sven van Frozen
    26.Welke liedjes zitten er in de soundtrack van jouw leven? Can't stop dancing van Becky G en The climb van Miley Cyrus
    27.Hoe zou je de autobiografie van jouw leven noemen? Georganiseerde chaos!
    28.Als je een half uur vrije tijd hebt, hoe besteed je die vrije tijd dan? Waarschijnlijk Netflix
    29.Wat wil je worden als je groot bent? Mama
    30.Met welke bekende persoon halen ze jouw vaak door de war? Pipo de clown? Ik heb echt geen idee hahah
    31.Heb je ooit iets meegemaakt waarvan je eerst dacht dat het slecht zou zijn, maar waarvan het achteraf in je toch goed afliep? De geboorte van Isa en Evi.(ik ben ook zo een goede zus haha)
    32.Wat was één van de beste feestjes waar je ooit geweest bent? Het 'Ik ben klaar met kanker' feest van Isa
    33.Wat was de laatste film, tv-programma of boek waarbij je moest huilen? De film 'If I stay'
    34.Wat was het moeilijkste wat je ooit gedaan hebt? Voor mijzelf iets doen.
    35.Wat is je laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden? Een ziek zusje
    36.Wat deed je vroeger toen je nog klein was waardoor je  in de problemen kwam? Belangrijke rekeningen verscheuren..
    37.Wanneer heb je voor het laatst werkelijk geweldig gegeten? Toen ik bij SHabu SHabu at
    38.Wat is het beste/slechtste cadeau dat je ooit gegeven/gekregen hebt? beste: mijn fotocamera, slechtste: een plastic beker..
    39.Wat mis je het meeste aan het kind-zijn? Geen zorgen maken
    40.Wat is je eerste herinnering die te maken heeft met opwinding? Mijn eerste schooldag in groep 3
    41.Wat was het eerste dat je kocht van je eigen geld? Ik denk speelgoed..
    42.Wanneer was je voor het laatst nerveus? Toen ik van vakkenvullen naar kassa ging en mijn eerste inwerkdag had
    43.Wat heb je in de afgelopen week geleerd? Franse grammatica regels en nog meer schooldingen..
    44.Welk verhaal vertelt jouw familie altijd over jou?
    45.Hoe oud was je toen je volwassen werd? 13 jaar
    46.Wat is je favoriete restaurant? Shabu Shabu
    47.Mijn nummer 1 persoon die ik bel bij een noodgeval? Mijn moeder
    48.Een punt op mijn bucketlist. Een boomhut maken
    49.Wat is je lievelingsdier? Een tijger
    50.Hoeveel kinderen wil je later? 3 of 4 ofzo..

    Terug