Mijn morning-routine

07-08-2016 13:56

Op dit moment geniet ik heerlijk van de vakantie. De eerste week ben ik naar de Dordogne met mijn moedertje geweest en morgen ga ik naar Parijs! Toch slaap ik deze vakantie niet zoveel uit en doe ik steeds alles een beetje in de zelfde volgorde.
Om 9 uur gaat bij mij de wekker al. Een wekker? In de vakantie? Ja, een wekker in de vakantie. Hierdoor heb ik een bepaald ritme waardoor ik, als school weer begint, minder moeilijk wakker wordt en gewoon makkelijker kan opstaan. 9 uur leek mij een prima tijd, want je slaapt toch een soort van 'uit', maar je hebt ook nog veel aan je dag!
Vaak lig ik nog eventjes in bed, omdat ik dan nog rustig wakker kan worden. Zodra ik besloten heb om mijn heerlijke bed vaarwel te zeggen komt de zoektocht naar mijn bril. Want ja, zonder kan ik helaas niks zien.
Vaak poets ik mijn tanden al als ik langs de badkamer loop. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar als je je tanden voor het ontbijt poetst is dit beter voor je tanden. 
Als ik dat heb gedaan ga ik meestal iets op Netflix kijken of zit een beetje op mijn telefoon te klooien. En dan komt het ontbijt :)
In deze vakantie eet ik vaak griekse yoghurt met banaan, havermout en honing. Ik hou absoluut niet van yoghurt, maar de banaan en honing maken de yoghurt zoeter en minder vies. Af en toe maak ik in plaats van de yoghurt combinatie een smoothie/shake. Het recept komt hiervan binnenkort ook online!
Zodra ik klaar ben met eten ga ik mijn lenzen indoen en als ik die dag moet werken of iets anders ga doen, doe ik ook nog make-up op!

Terug